jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 jeg skal prøve meg på fluxbox og syns at det var mye lettere å konfigurere sesjoner i kdm men kan noen fortelle meg hvordan jeg bruker kdm isteden for gdm? ellers hviss noen har noen geniale forslag til hvordan jeg kan få til fluxbox uten å gjøre dette er de hjertelig velkommen til å dele dem med meg.
GNUfan Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 syns gdm er best til det jeg.... men uansett: på bunn av /etc/inittab står det noe som ligner på: xdm:5::/etc/X11/prefdm -nodaemon bytt ut /etc/X11/prefdm -nodaemon ( husker ikke helt om det var sånn, bruker LFS nå ) med den fulle pathen til kdm, som du finner med which kdm Og btw: Fluxbox rocker!!
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 jeg har fått til kdm nå men hviss jeg velger fluxbox går den rett inn i bluecurve.. hva er galt?
GNUfan Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 les igjennom /etc/X11/xdm/Xclients. Så skjønner du hvorfor, og hva du skal gjøre.
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 les igjennom /etc/X11/xdm/Xclients.Så skjønner du hvorfor, og hva du skal gjøre. Jeg har ikke denne filen Edit: har den i denne mappen : /etc/X11/xinit/Xclients duger den?
GNUfan Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 les igjennom /etc/X11/xdm/Xclients.Så skjønner du hvorfor, og hva du skal gjøre. Jeg har ikke denne filen Edit: har den i denne mappen : /etc/X11/xinit/Xclients duger den? Joda, den duger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå