Shifty Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) Installerer alt sammen nå. Trenger jeg fortsatt patcher for originale Oblivion eller? Og, har alle tre spillene stand-alone historier? Må jeg liksom først runne Oblivion, så Knights of the Nine, så Shivering Isles? Har lastet ned Oscuro's Oblivion Overhaul (1.3), holder det med denne? Takk Endret 7. juli 2008 av Shifty
Sirius Cobra Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Vel, først og fremst når det gjelder patching: Etter at du har installert Oblivion kommer Knights of the Nine(DLC versjonen eller DVD'en?) og så installerer du Shivering Isles, så patcher du med den siste Shivering Isles patchen (ShiveringIsles_v1.2.0416English.exe). Knights of the Nine og Shivering Isles kan gjøres når du føler for det, enten før eller etter du har gjort ferdig hovedquestet i Oblivion.
elvenbow123 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Det er sA siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnsykt mye mods i oblivion! jeg ville forst tatt "rens beutypack",den er ganske bra Og sA...hmm... det er en som heter et eller annet med ranger, som adder masse fett utsytr og sant...det er sA mange, du fAr nesten bare lete selv =) genial side. www.planetelderscrolls.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå