Gå til innhold

Grafikk krasj i Oblivion og Call of Duty 4.


Anbefalte innlegg

Sitter her med et - Nvidia 8800GTS 320mb skjermkort - 2gb ram - 2,6 MHz Intel Core 2 Duo

noe som skulle kunne kjøre oblivion og Call of Duty helt fint. Det gjør det også men bare i en viss tid.

Kan spille Call of Duty (Multiplayer) i alt fra 20min opp til en og en halv time.

Etter det får jeg som regel en bekskjed om at det er et problem med skjermdrivern og at jeg må starte maskinen på nytt. Har prøvd å laste ned siste driver uten at det ga noen effekt,

 

Oblivion kjører helt fint til jeg kommer til en "Obliviongate" (Der skal texuren på skyer skifte og alt skal bli mere "mørkt") eller da jeg møter må en AI som skal "spawne" et eller annet monster. PÅ Oblivion får jeg ikke noen feilmelding, grafikken blir et totalt rot og jeg må skru av spillet med en gang hvis jeg ikke vil starte datamaskinen på nytt.

 

Jeg har gått tom for ideer om hva problemet kan være. Så hadde satt pris på forslag og løsninger.

 

På forhånd tusen takk.

Endret av SverreRatias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hei har du stress testet pc-en bare for og sjekke at den fungerer skikkelig og er stabil?

Sto ikke noe om du har overklokket den, men i tilfelle så kan du teste med OCCT som stress tester cpu for og sjekke at alt er stabilt.

OCCT

 

Har du sjekket tempraturene på delene i pc-en?

Everest sjekker tempraturene for deg.

Everest!

 

kan være at cpu eller gpu blir for varm og bare stopper alt.

Har du satt innstillingene i spillet høyere enn hva skjermen og grafikk kortet ditt klarer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...