Bruker-146784 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Hei,spiller en Aquilonian Guardian på level 15 nå. Så lurte jeg bare på om det siste destiny questet er vanskelig? Må man ha mye heath og stamina potions? Om dere lurter på vilket jeg mener, så mener jeg det på level 19
Quote Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Å ha health og stamina-potions er vel en selvfølge å ha når en er guardian? Alltid ha masse health og stamina-potions, så er du klar for det meste. Questet kan være litt vanskelig til tider, men jeg husker at jeg klarte det uten noen nevneverdige problemer.
Imsvale Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Er det siste "Destiny Questet" vanskelig? Det siste er vanskelig (lvl80 ). Det siste i Tortage er rimelig lett.
Bruker-146784 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Ok,så dere mener at det siste i Tortage (The end battle) for en aquilonian guardian er ganske lett?
Imsvale Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Affirmative. Trenger man mange trylledrikker? Ikke mer enn vanlig vil jeg tro.
Skrufgreen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor ikke bare å hoppe i det istedenfor å spørre? Alltid ha med seg nok health og stamina potions overalt. Hvis du skulle feile på et oppdag så er det bare å prøve igjen, bytte taktikk. Det er det som er utfordringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå