respelan Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 (endret) :hmm:Har kjøpt et PC CD-Rom spill til min pc men så klarer jeg ikke å installere det. Jeg får bare opp teksten "Autoplay couldn´t find the original The Sims on your system. Please reinstall it". Boksen inneholder tre "the Sims" spill. Hot date, Making magic og On holiday. Alle tre er merket "EXPANSION PACK" Er det noen som vet om det går å kjøre disse som de er eller er disse tilleggsspill til et annet spill som jeg må installere først? Hilsen Oli. Endret 6. juli 2008 av respelan
gorane Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Alle disse tre er tilleggspill til The Sims, som du nok må ha dessverre.
BlueEAGLE Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 An expansion pack, expansion set, or supplement is an addition to an existing role-playing game, tabletop game or video game. Altså, en "expansion pack" er et tillegg til et eksisterende spill. Det er lov å gjette før man tenker Det er lov å tenke før man googler Det er lov å google før man spør
Gjest member-97590 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Som de sier er dette bare tillegspakker til et annet spill du må installere først, som da er The Sims. Det begynner å dra på årene, så tror du kan få det ganske så billig på kva som helst slags butikk. Pass på at det er tillegspakker til The Sims, ikkje The Sims 2 som er det nyeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå