TheMaister Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Final Fantasy VII og VIII er kanskje det du leter etter =P
Patney Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Persona 4 skulle komme 10 juli etter det Wikipedia skriver, men det er dumme. Nei, det kom ut i går. Europa kommer nok aldri til å få det, så jeg skal bestille 9. Desember, utgivelsesdatoen i Amerika!
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Persona 4 skulle komme 10 juli etter det Wikipedia skriver, men det er dumme. Nei, det kom ut i går. Europa kommer nok aldri til å få det, så jeg skal bestille 9. Desember, utgivelsesdatoen i Amerika! det ER i går..=Þ
Patney Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Persona 4 skulle komme 10 juli etter det Wikipedia skriver, men det er dumme. Nei, det kom ut i går. Europa kommer nok aldri til å få det, så jeg skal bestille 9. Desember, utgivelsesdatoen i Amerika! det ER i går..=Þ Du'uh, jeg mente at det faktisk kom ut i går, tiende juli, fordi han sa at det sikkert var en feil dato siden han mente at Wikipedia var dumme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå