Flamme73 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Hei jeg tenkte jeg kunne hoste en egen diskusjon.no server for alle på diskusjon.no så jeg ville gjerne ha en oversikt om hvor mange som vil være med og spille på denne/disse serverene. Tar gjerne opp forslag om ossen serveren skal være men skriver opp her ossen jeghar valgt den. Første serverhost info: Name: Diskusjon.no fun server Type: Deatchmatch (Alle mot alle, tar dette før jeg vet hvor mange som vil spille på denne serveren) frag limit: 50 Score limit: 2000 Alien lifecycle: Off (hvil gjerne ha forslag om jeg skal slå denne på) Friendly fire: off (hvis dere vil ha denne på så si ifra) Max players: 16 Dedicated server: Yes Exosuits: Ingen (vil dere ha noen så si ifra) Queen molting kills: 3 (vil dere ha denne opp eller ned si ifra) Host prot ID: 27888 Server bandwitch: ISDN Maps: (Si ifra hvis dere vil ha noen andre/flere/mindre) dm_lusifers'fate dm_leadworks dm_quaratine dm_alesserfate dm_colony dm_depot Installer spillet på nytt hvis du har det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå