mviken Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg skal trimme min Yamaha Aerox 2007 modell. Har satt på effektanlegg, silence pro. 1. Er anlegge plombert? Den kjører 60km/t uten at jeg har gjort noen ting med det uten om å ha satt d på 2. Når jeg setter inn min 78mm dyse, hva skal jeg justere inn blandingsskruen på? Helt og hvor mange ganger ut? 3. Noen forslag om enkel og billig måte å fjerne plombering i variatoren på? Takk for alle svar!
Bearar Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 1.du må fjerne variatorringen for å få ytelsen ut av anlegget. om det er plombert fulgte det med papirer på dette. 2.du skal gå opp i ca 10strl større enn original. trengs ikke justeres noe mer. 3. er en guide på www.mopedportalen.com
mviken Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Skrevet 6. juli 2008 Ok Dysa er 62mm orginal, skal sette inn en på 78mm Hvordan får jeg ut den j**** variator ringen? Har prøvd utallige måter men får den bare ikke ut... Ikke si trykkluft får det har jeg ikke tilgangen til...
mviken Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Skrevet 10. juli 2008 prøv trykkluft sa jeg ikke hadde tilgang til det..
CFM Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 No ala dette: http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...ticle&id=70
mviken Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 No ala dette: http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...ticle&id=70 Går ikke an å kile den fast pga har en heeelt annen type variator
Medisinmannen Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Det heter ikke 68mm dyse, det er en dyse på 5/6mm(selve skruen/gjengene), mens størrelsen kan være 68(hullet i midten). Jo større tall, jo større hull.
mviken Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Skrevet 19. juli 2008 Det heter ikke 68mm dyse, det er en dyse på 5/6mm(selve skruen/gjengene), mens størrelsen kan være 68(hullet i midten). Jo større tall, jo større hull. slash ignore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå