Meteora Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Så da hadde jeg endelig instalert AoC og starta spillet når det til min store overraskelse viser seg at det ikke kommer en lyd ut av kjeften på NPCene jeg snakker med.. Noen som vet hva grunnen til dette er? Hva kan jeg gjøre? Veldig takknemlig for alle svar Endret 4. juli 2008 av Meteora
flakken Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Vel, NPC's etter Tortage har enda ikke fått voice overs as far as i know, og hvis du er ferdig med Tortage så har du svaret rett der.
Meteora Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Vel, NPC's etter Tortage har enda ikke fått voice overs as far as i know, og hvis du er ferdig med Tortage så har du svaret rett der. Nope, dette er erfaringer fra lvl 1
Locutus_NOR Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Har du sjekket at innstillingene for høytaleroppsett i spillet stemmer overens med virkeligheten? Fikk samme problem selv når jeg skulle bruke hodetelefoner. NPC lyden kommer gjennom senterhøytaleren i 5.1, så den ble borte når jeg brukte hodetelefoner.
Meteora Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Har du sjekket at innstillingene for høytaleroppsett i spillet stemmer overens med virkeligheten? Fikk samme problem selv når jeg skulle bruke hodetelefoner. NPC lyden kommer gjennom senterhøytaleren i 5.1, så den ble borte når jeg brukte hodetelefoner. Yea, prøvde stereo nå når jeg bruker headset, men fikk fremdeles ikke lyd?
Meteora Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Jeg måtte bare vente litt, virka som om det tok tid før det faktisk endret til stereo selv om jeg restartet spillet Så tusen takk for hjelpen! Problemet er løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå