Gå til innhold

Trenger hjelp med Battlefield( LØST )

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-For et halvt år siden, så kjøpte jeg meg Battlefield 2 complete collection, der laget jeg meg en account, som jeg nå ikke kan huske passordet til?.Jeg har endel spørsål som hvis dere har tid å svare på, jeg er helt nybegynner i dette spillet :-)

Spørsmål

1. Jeg husker ikke passordet, og heller egentlig ikke navnet mitt på accounten, hva skal jeg gjøre. Jeg trykte på at jeg hadde glemt passordet, da kom jeg inn på Gamespy side, der tastet jeg så inn e-mailen min, fikk da en e-mail, om at jeg skulle trykke på en link der jeg kunne resette passordet mitt. Jeg gjorde det, og når jeg prøver og logge meg på BF" med e-post og net nye passordet mitt,så vriker det ikke.Når jeg logger meg inn på Gamespy sine sider, så kommer det opp 2 accounter eller no. den ene heter martin og den andre Martin031090, hva skal dette bety, fatter ingen ting hjelp???

2. Lurer på om det er mulig å lage en ny account, hvis jeg sletter den gamle eller om jeg kan resette stats ene mine, i tilfelle hvordan gjør jeg disse tingene?

3. Hva anbefaler dere en begynner i BF2 å trene på, gå rett i multiplayer, eller øve litt på singleplayr først

4. Hva er nytt i Special forces, og hvorfor har jeg nå både BF2 ikon og BF2 SF, på skrivbordet og er det det samme hvilket icon jeg trykker for å starte spillet med, er innholdet det samme?

- Takker hvis noen gidder å hjelpe med litt ut her. TAKK!

-Hvordan kan jeg slette alle mine kontoer når jeg ikke får logget på her men kun på en eller annen Gamespy side,HJelp

Endret av King of Hyboria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. vet dessverre ikke :(

2. hvis du lager en ny epost tror jeg at det skal gå

3. tren litt med flygingen av helikopter og fly i en swerver vor du er alene

4. Det som er nytt i sf er at det er ingen fly og du har nye våpen og nye maps. du har begge hvis du vil spille vanlig bf2 så trukker du på bf2 ikonet men hvis du vil spille sf da er det bare å trykke på det ikonet

Skrevet
-For et halvt år siden, så kjøpte jeg meg Battlefield 2 complete collection, der laget jeg meg en account, som jeg nå ikke kan huske passordet til?.Jeg har endel spørsål som hvis dere har tid å svare på, jeg er helt nybegynner i dette spillet :-)

Spørsmål

1. Jeg husker ikke passordet, og heller egentlig ikke navnet mitt på accounten, hva skal jeg gjøre. Jeg trykte på at jeg hadde glemt passordet, da kom jeg inn på Gamespy side, der tastet jeg så inn e-mailen min, fikk da en e-mail, om at jeg skulle trykke på en link der jeg kunne resette passordet mitt. Jeg gjorde det, og når jeg prøver og logge meg på BF" med e-post og net nye passordet mitt,så vriker det ikke.Når jeg logger meg inn på Gamespy sine sider, så kommer det opp 2 accounter eller no. den ene heter martin og den andre Martin031090, hva skal dette bety, fatter ingen ting hjelp???

2. Lurer på om det er mulig å lage en ny account, hvis jeg sletter den gamle eller om jeg kan resette stats ene mine, i tilfelle hvordan gjør jeg disse tingene?

3. Hva anbefaler dere en begynner i BF2 å trene på, gå rett i multiplayer, eller øve litt på singleplayr først

4. Hva er nytt i Special forces, og hvorfor har jeg nå både BF2 ikon og BF2 SF, på skrivbordet og er det det samme hvilket icon jeg trykker for å starte spillet med, er innholdet det samme?

- Takker hvis noen gidder å hjelpe med litt ut her. TAKK!

hmm. kan noen hjelpe!!PLZ

Skrevet

1. og 2. kan jeg ikke svare på akkurat nå, men skal se på det i morgen da jeg kommer hjem til pc med Battlefield på.

3. Du kan sikkert prøve deg litt frem i Singleplayer først for å komme inn i spillet, men der får du ikke så store utfordringer eller kart. Prøv noe uranka servere for å prøve skikkelig før du begynner å spille på rankede servere (hvis du bryr deg om statsen).

4. For å spille Special Forces i det hele tatt må du bruke Special Forces ikonet. Forskjellel ser du når du kommer til hvor du kan velge kart. Dog bruker du det originale BF2-ikonet for å spille Euro Force/Armored Fury.

Skrevet

kan svare på første spørsmål:

Kan bruke e-post for å få accounten fram.

Gå på manage account og velg e-post. Så skriv inn passorde til e-posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...