ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har nettopp installert Diablo II på den (relativt) nye PCen. Det har ikke vært installert på den PCen før, og jeg bestemte meg for å gjøre det for å komme meg gjennom historien et par, ti ganger. Men, etter å ha installert det, så skjer det masse feil. Første gang, etter at jeg hadde trykket "Play" (fra skrivebordet), ble hele skjermen svart. jeg trykket på... det flagget som gjør at "Start" kommer opp, på tastaturet, eller ctrl+alt+delete, eller noe sånt. Da kom følgende feilmelding: File Read Error Location : C:\D2\Source\D2Hell\SRC\Archive.cpp, line #140 Expression : Data\LOCAL\Font\Latin\Font16.dc6 Andre gang ble skjermen bare helt svart, og maskinen rstartet seg selv. Begge tingene har skjedd gjentatte ganger. Jeg har prøvd å reinstallere spillet. Noen som vet hvordan jeg fikser dette?
Efagimo Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Prøv denne linken her Pokker no får eg og lyst til å spele det http://games.softpedia.com/progDownload/Di...load-26966.html Endret 4. juli 2008 av Efagimo
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Hurra! Det funket! Var det den nyeste patchen? Og forresten, vet noen hvor jeg kan få nyeste oppdatering til Diablo 1? PS: Gjelder patchen også for Lord of Destruction? (Har ikke installert det enda)
Kaizerlol Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 jeg trodde D2 patchet av seg selv når du prøvde å gå innpå battle net -.-
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Har ikke vært der enda... Dessuten MÅTTE jeg laste ned fra nettet, ettersom jeg ikke kunne gå ingame eller noe. Men over til spm. (Se på nest siste post)
Efagimo Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 (endret) ja den skal gjelde for Lord of Destruction også Men la meg sjekke ein gong til berre for å vere sikker! Håpe eg ikkje rota for mykje no då. Men her er ein ny link. http://www.gameupdates.org/details.php?id=2628 Endret 4. juli 2008 av Efagimo
Snorre Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Nyeste patchene finner du på Blizzard's egne sider. Nyeste versjonen av Diablo: Lord of Destruction er vel 1.12a. Patchen finner du her.
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 Laster Diablo 1 ned nyeste pacth ved inngang til Battle.net også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå