ShampooMacTavish Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Er Starcraft kompatibel med XP? Hvis ikke, hva kan jeg gjøre for å få det kompatibelt med XP? Nettopp kjøpt det online etter at min gamle CD ble ødelagt for år sia. Takk for svar.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 starcraft er kompatibelt med xp og vista.
ShampooMacTavish Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 Altså nr.1... men det tipper jeg dere skjønte. Det er bare det, at bak på coveret står det, med liten skrift: PC: Windows 95/98/NT4.0 Ikke noe XP/Vista..?
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 (endret) så ble sikkert coveret laget før xp kom. men slapp helt av det virker på xp. spiller det stadig vekk med venner selv. men siden du har kjøpt det online er det vel bare og laste ned og legge inn! Endret 3. juli 2008 av Slettet+130498
ebola950 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 (endret) starcraft kom vel ut før xp, så det står vel ikke på eska da. men har kjørt/innstalert starcraft (1) på minst 3 maskiner med xp uten problemer. skulle det være problemer (usannsynelig), har xp noe som kalles kompatiblitetsmodus som kan kjøre som win 95/98/2000. (teksten kom av uviss grunn opp dobbelt). Endret 3. juli 2008 av ebola950
Snorre Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Har kjørt Starcraft på XP (Både før og etter Service Pack 2) uten problemer. Så jeg ville nå tro det skulle gå bra for deg også. Etter å ha innstallert spillet kan du jo for sikkerhetsskyld patche manuelt. Den finner du på denne siden. Men burde gå bra å gå inn på Battle.net å la spillet laste ned automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå