Xanitra Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 jeg sliter en smule med cursor som forsvinner i spill. har testet dette på neverwinter nights 1, og settlers (det siste.) På begge disse er cursoren helt borte når musen står stille, å blinker når jeg beveger på den. Dette er meget irriterende, selv om ikke spillene er helt uspillbare av den grunn. Noen som vet noen løsning?
Joney Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 jeg sliter en smule med cursor som forsvinner i spill. har testet dette på neverwinter nights 1, og settlers (det siste.) På begge disse er cursoren helt borte når musen står stille, å blinker når jeg beveger på den. Dette er meget irriterende, selv om ikke spillene er helt uspillbare av den grunn. Noen som vet noen løsning? Du kjører ikke tilfeldighvis vista?
Xanitra Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 lol virker som vista får en del pes om dagen. Nei jeg kjører xp.
Joney Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 lol virker som vista får en del pes om dagen. Nei jeg kjører xp. Ok. Pleier du å kjøre programmer i bakgrunden? F.eks MSN eller musikkprogrammer.
Xanitra Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 (endret) problem løst i Neverwinter nights i hvertfall. Gikk inn på "configure" å klikket vekk "use hardware mouse" det funket i det spillet. Settlers sletter jeg. Settlers bytter jeg inn for 20 kroner på gamestop, spiderman, eller noe. Takker for hjelpa. Endret 3. juli 2008 av Xanitra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå