nitor Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg prøvd å kjøpe 1-mnd abb. med Visa kortet mitt på mandag, men fikk opp "payment rejected". Nå viser det seg at pengene faktisk har blitt trukket fra konto. Er noen andre kjent med problemet, og evt har noe info om det? Jeg har sendt mail og ringt support flere ganger, men får ikke noe svar. Jeg har også sett et par tråder på wow forumet om dette, men de har blitt stengt med en gang og henvist til "billing support" avdelingen. Kan ikke si jeg har lyst til å kontakte banken, og prøve å forklare dem om at jeg er svindlet av selveste Blizzard. Det skal bli lett å overtale dem om tenker jeg... Update: Fikk endelig tak i blizzard support (2 dager på telefon, god support...), og nå er kontoen i orden. Det var nok bare et midlertidig problem med systemet dere på mandag. Jeg kontaktet banken og pengene var heller ikke trukket fra konto, det var bare en visningsfeil (evt dårlig valg av visning) hos nettbanken (Gjensidige, Postbanken viste korrekt at pengene var reservert). Endret 2. juli 2008 av nitor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå