Gå til innhold

"Hvorfor" og "fordi"-leken

VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi lyset treffer regndråpen og regndråpen "deler" lyset slik at det viser mange farger elns.

Hvorfor må verden være så stor samtidig som den er så liten?

Skrevet

Fordi den må være liten for å kunne passe inn i atmosfæren, men samtidlig stor for å få plass til alle CS og BF serverne

Hvorfor kan ikke bare været bli fint igjen da?

Skrevet

Fordi jesus e lei av at vi feirer bursdagen hans når han e død, så han sa til Gud at han skulle gi dårlig vær slik at julestemningen forsvinner.

koffor gir folk pressanger til hverandre når d e Jesus sin bursdag vi feirer?

Skrevet

Fordi vi er vikinger og feira jula lenge før Norge ble kristna

Hvorfor hadde kirken så liten selvtilitt at de flytta "bursdagen" til jesus til vinteren

Skrevet

Fordi du har det samme problemet som meg, ser halveis tv og pc og kommer ikke på noen småfilosofiske spørsmål som passer å poste her

Hvorfor måtte den forklaringa bli så lang?

Skrevet

Fordi du vet at eg e så treig at eg må ha d inn med teskje

Koffor føler eg at d bare e meg og Slim91 som fortsatt gidder å holde liv i denne tråden?

Skrevet

Fordi jeg hadde besøk av familien så jeg kunne ikke komme å være über med dere, men nå er jeg her

Hvorfor kom jeg inn her når det er mange andr , mye mer seriøse forum å lese på?

Skrevet

Fordi at vi e her

Koffor leter eg etter noen mer seriøse tråder å joine, men hver gang eg går på ''mine innlegg'' så e d bare denne som blir oppdatert?

Skrevet (endret)

Fordi dette er det desidert kuleste forumet tråden!

Hvorfor må foreldre komme å plage oss i våre studentboliger?

Endret av Slim91
Skrevet

Fordi ingen, utenom jenta i paralellklassen min som har hatt julestemning siden begynnelsen av november, har kommet i det

Hvorfor er jula kjempe kjekk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...