Lillehagen.no Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hei! Nå begynner jeg å bli relativt irritert her, jeg har sittet i drøyt 3 timer nå i forsøk på å rense HD'ene mine på laptopen (ja, det er to HD'er). Problemet er at laptopen min blir såpass varm at den skrur seg av når jeg forsøker å kjøre killdisk på den. Jeg har prøvd å legge forskjellige kjøleelementer under og oppå den for å kjøle den ned, og det fungerer en lengre periode, men ikke nok til at killdisken får rensa hele greia.... Jeg har også prøvd å skru fra hverandre hele dekselet, men jeg kommer ikke til vifta som kjøler ned pc'en.... Det er en HP Pavillion dv8000 Takker for svar Endret 1. juli 2008 av Lillehagen.no
Darkling22 Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Er det masse støv inne i viften? Pleier å bruke en kraftig støvsuger til å renske denne. Minst en gang i halvåret, det hjelper veldig på kjølingen
Lillehagen.no Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ok, så jeg bare holder den foran vifteutgangen altså? Endret 1. juli 2008 av Lillehagen.no
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Ikke hold den utenfor vifteutgangen på full styrke ihvertfall, får vifta til å snurre sinnsykt kjappt, og kan ødelegge vifta. Har selv prøvd å rense Ferrarien min for støv men det er håpløst skrudd sammen, så den får dø med stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå