Gå til innhold

sprutsikker "dings" med touchscreen?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ganske krevende krav til en telefon / PDA. har listet opp det den trenger med en mer utdypende forklaring i bunn.

 

Funksjoner:

-GPRS: Ja

 

Form:

-"Støt/sprut/støv-sikker": Ja.

 

Skjerm:

-Touchscreen: Ja

 

Pris:

Ikke viktig

 

Diverse:

-Kamera: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Batterilevetid: ikke viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?

 

Det er her snakk om telefon og/eller PDA som skal brukes av parkeringsbetjenter (ja de j*vlene der ja :tease: ) til å skrive avgifter med.

Telefonen skal brukes ute, under norske værforhold; det er derfor veldig viktig at den er sprutsikker.

 

Videre er det krav fra vår programvareleverandør at den kjører windows mobile og kan sende data over GPRS nettet, samt har blåtannfunksjon.

 

Til info kan jeg nevne at de telefonene vi har brukt tidligere er HTC 3300; - men de viser seg å ha store problemer med å støtte flere blåtann-enheter på en gang, samt at de ikke er glade når det regner ute.

 

Har googlet og lest og lett, men finner ingen enhet som passer godt til min beskrivelse, håper derfor at noen her kanskje har noen tips :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

ahh.. nydelig :yes:

 

så også denne

 

Trimble Nomad

Koster hele 2499$ for topp utgaven med strekkodeleser++, men har til gjengjeld 806MHz prossessor :dribble:

 

men med den linken du gav meg, :thumbup: så har jeg iallefall to utgaver å fremvise sjefen min, så blir spennende å se hva de vil betale for

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...