Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehe, jeg er så kresen... >< Har tenkt en del på mage classene, bear shaman og ToS.

 

Bear Shaman er en ren meleeklasse (med buffs og healing). Herald of Xotli er også for det meste melee, med veldig lite spells. Hvis du vil spille caster står du igjen med Demonologist, Necro, Tempest og Priest. Om du vil være ren nuker eller om du foretrekker å være healer er jo opp til deg.

 

Healere i AoC kan være interessante å spille, siden du ikke står stille og er ren healbot som i mange andre spill. Man deltar mye mer i fighten, og veksler mellom healing og dps.

 

Klassebalansen er ikke akkurat helt på topp for øyeblikket, så det er litt vanskelig å si hvordan det vil se ut i det lange løp. PoM og ToS har blitt regnet som ganske overpowered, så Funcom har nok å stri med på det området.

 

Demonologist er vel mest lik en typisk mage (ganske ren nuker med noe AoE spells etc). Necromancer er en pet-basert klasse, med masse demoner du kan kontrollere og en god del damage-over-time spells. Priest of Mitra er den mest vanlige presteklassen, med holy spells (både heals, buffs og nukes) og en del crowd control. Tempest of Set er ganske AoE-basert, med lightning spells og selvsagt en del heals.

 

For min del har jeg prøvd samtlige klasser, og alle er artige på sin måte, så det er opp til deg hva du foretrekker :)

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med demonologen min i hvertfall. Etter de fiksa litt på han så ble alt så mye bedre. Er level 52 nå, og klarer godt 3-5 mobs på egen level uten særlig problem (spørs litt på hvilke mobs jeg trekker selvfølgelig og om jeg har spist mat og passer på å drikke health potion til rett tid under kampen). Absolutt en klasse å anbefale.

Lenke til kommentar

Jeg er lei av å heale for å være ærlig, men siden disse priest classene deltar en del i combats selv og har flere alternativer enn å bare heale, så høres det ikke så verst ut alikevel :)

 

Tenkte at jeg ville prøve en class som nuker som bare det (høy dps, dreper fort), men syns at classes som har AOE spells og crowd control også høres ganske morsomt ut :)

Foretrekker killing machines tho, er i det humøret. ^^

Lenke til kommentar

Liker du pets? hvis ikke er nok necromancer utelukket :p

men husk at healere i AoC ikke er som i andre spill (f.eks wow :)) og det er mer som en mage som har ofret litt dps for survivability :)

Anbefaler å prøve Demonologist og Tempest of Set i ditt tilfelle :)

prøv begge til lvl 20 og se hva du liker best ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...