Fillmore Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hei! Er det noen som vet om det er noe problemer på battle.net/Warcraft3 nå? Får ikke logget inn på europa eller USA, kommer sporadisk inn på Asia. Aldri hatt noe problem med dette tidligere.
Xtra Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Samme problem her, kommer ikke innpå Northrend (Europa) b.net. Jeg får opp at den prøver å oppdatere en fil, men så klarer den det ikke. (update failed) Det som er merkelig er at 1.21b er nyeste utgave av War3/TFT.
Fillmore Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Samme problem her, kommer ikke innpå Northrend (Europa) b.net. Jeg får opp at den prøver å oppdatere en fil, men så klarer den det ikke. (update failed) Det som er merkelig er at 1.21b er nyeste utgave av War3/TFT. Patchet opp til 1.22 nå. men funker fremdeles ikke
tomen Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde tengt til å byne med wc3 igjen, instalerte det i sta, men så kunne jeg ikek se statsa mine eller noe. og jeg kunne ikke se på Replayers som jeg lastet ned fra Replayers.com, sammenheng?
Gulingen90 Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Har samme problemet når jeg skal logge innpå nu i natt... har bare den nedlastingen som står i veien! Endret 1. juli 2008 av Gulingen90
Fillmore Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Funker fremdeles ikke. Noen som vet hva som er galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå