BMen Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei! Bare lurte på hvilken classe dere syntes er lettest/raskest å lvl? (pve) Kanskje si hvordan dere levler så fort, for jeg bruker jo 10 år på å levle Takker =) Endret 30. juni 2008 av ReWqniZ
Bruker-146784 Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er på level 18 og jeg har brukt 5-8 timer og noen minutter jeg ikke husker på å levle til 18 Her er noen tips: * Grinding. * Quests (lite quest fra level 50 og oppover(har jeg hørt)). * Instancing (ikke så mye instancing akkurat nå men for håpe Funcom legger til flere ). * Raids. Om jeg skulle si hva som er best og sist (for meg): 1.Quests. 2.Raids. 3.Instancing. 4.Grinding. Jeg er en Aquilonian Guardian!
SnusHanen Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Du foreslår Raids til å lvl opp med?? Og jeg syns det en hel del instancer i AoC iforhold til f.eks wow. Men man merker jo ikke det på lvl 18 gitt tviler på om guardian er det raskeste å lvl gitt. ToS og deres sjuke AoE grinding kanskje?
nilox Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Villaquestene i noble district resetter seg hver 5. time eller så og scales etter lvlet ditt. Så sett asuraen din i OT. Da kan du gjøre villaquestene innimellom du quester rundt omkring i sonene. Veldig effektivt om du vil opp fort i lvl. PS: og bare ta den klassen du tror du kommer til å like deg best med eller som passer din spillestil best. Endret 30. juni 2008 av Polluks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå