nina66 Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hei. Vet noen hva man skal gjøre for å få stoppet mnd.trekk fra konto på WOW ?
Trollfjes Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Gå inn på wow-europe.com og inn på kontoen din og trykk cancel subscription.
nina66 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Cancel subscription? ;P Tusen takk for hjelpen, har prøvd ut forskjellige metoder tidl, men de har hengt seg på meg som klegg !!! Prøver ut forslaget ditt og takker for svaret. Ha en fin dag :o))) Gå inn på wow-europe.com og inn på kontoen din og trykk cancel subscription. Tusen takk for hjelpen, har prøvd ut forskjellige metoder tidl, men de har hengt seg på meg som klegg !!! Prøver ut forslaget ditt og takker for svaret. Ha en fin dag :o)))
Trollfjes Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Cancel subscription? ;P Tusen takk for hjelpen, har prøvd ut forskjellige metoder tidl, men de har hengt seg på meg som klegg !!! Prøver ut forslaget ditt og takker for svaret. Ha en fin dag :o))) Gå inn på wow-europe.com og inn på kontoen din og trykk cancel subscription. Tusen takk for hjelpen, har prøvd ut forskjellige metoder tidl, men de har hengt seg på meg som klegg !!! Prøver ut forslaget ditt og takker for svaret. Ha en fin dag :o))) Fikk du det til?
Trollfjes Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Ser da slik ut siden han sa takk Han sa tusen takk for svaret. ikke tusen takk det virket osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå