Newman Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Har problemer med å starte D2. Det som skjer er at alle bokstaver, tegn og tall på tastaturet viser seg i tur og orden øverst i venstre hjørnet på skjermen før spillet starter. Ganske irriterende siden det tar ca 3-5 min før spillet starter skikkelig. Bruker Vista sp1, kjører i XP compability mode og som administrator. Alt av drivere osv er oppdatert. Noen som har peil på hva som kan være feil?
xFreakyx Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 (endret) hehe fler som drar fram Diablo2 nå ja ;p fikk svært dilla når vi hørte 3ern kommer! har du forresten sett her?: http://us.blizzard.com/support/article.xml...&rhtml=true er patch der. prøv den :o men tror det er bare slik i vista. min tar veldig lang tid føre den starter. har ikke slike tegn som du beskriver da men :S Endret 29. juni 2008 av xFreakyx
Lange Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 er patch der. prøv den :o Snakker om patch, skulle ikke den siste gjøre at du ikke trenger CD'n? Jeg trenger den fortsatt :/
xFreakyx Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 er patch der. prøv den :o Snakker om patch, skulle ikke den siste gjøre at du ikke trenger CD'n? Jeg trenger den fortsatt :/ har faktisk ikke sjekket uten cd. men står det i patch at det skal funke uten cd?
Newman Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Har patchet spillet med den nyeste patchen. For å kunne spillet uten cd, må du kopiere D2MUSIC.mpq og D2MUSICX.mpq fra play og lod cdn. Sjekk ut den moden her. Dritbra mod med masse nye skills og items hvis du er litt lei vanlig D2.
xFreakyx Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Har patchet spillet med den nyeste patchen. For å kunne spillet uten cd, må du kopiere D2MUSIC.mpq og D2MUSICX.mpq fra play og lod cdn. Sjekk ut den moden her. Dritbra mod med masse nye skills og items hvis du er litt lei vanlig D2. uhm hvor legger man disse to filene? D2MUSIC.mpq og D2MUSICX.mpq
Newman Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Bare legg de i D2 root mappa sammen med alle de andre mpq filene.
xFreakyx Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Bare legg de i D2 root mappa sammen med alle de andre mpq filene. prøvde men funker ikke :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå