Gå til innhold

Kjøpt PS3 pakke med GT5.....


Core-1

Anbefalte innlegg

Hva i all verden var det du ønsket at vi skulle diskutere her? Lave lagerbeholdninger av ps3 over hele norge/europa? Gt5 prologue?

En tredje mulighet er jo at han er så plaget av hemoroider, at han bare klarte å sitte rolig i de første 5 minuttene? Jeg regner derfor med at *hint hint* sikter til hemoroidene hans ...

Endret av Linuxguru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror han ble så opphissa at han fikk hele buksa våt av kvit saus. GT5 og PS3 kan gjøre under.

Han blei så opphissa at han ikke kan spille det mer, spille det aldri mer igjen, for han vil gå med tørre bukser. Derfor var de 5 minuttene de beste minuttene i hans liv siden han hadde så mange utropstegn og viste grunn til å være opphissa.

Han sa jo også at GT5 og Forza er noen fine spill. Han tenner vel på Forza også da tenker jeg =)

 

@trådstarter

Har du et fag som heter norsk på skolen din? :-)

Lenke til kommentar
Han skulle kjøpe PS3, ikke GT5:P. Han kjøpte en PS3 med GT5:P fordi det ikke var flere igjen som ikke var bundlet.

 

 

Rart hvordan andre er flinkere en meg til og utrykke meg :p

men helt riktig, beklager hvis jeg har utrykt meg feil, GT5 var bare noe som kom på lasset(venter på Little big Planet) :p

 

Det merkelige er at han sist var aktiv i dag, men enda ikke har svart i tråden.

 

fikk ikke svart den dagen, flau over det :(:)

Lenke til kommentar
Jeg tror han ble så opphissa at han fikk hele buksa våt av kvit saus. GT5 og PS3 kan gjøre under.

Han blei så opphissa at han ikke kan spille det mer, spille det aldri mer igjen, for han vil gå med tørre bukser. Derfor var de 5 minuttene de beste minuttene i hans liv siden han hadde så mange utropstegn og viste grunn til å være opphissa.

Han sa jo også at GT5 og Forza er noen fine spill. Han tenner vel på Forza også da tenker jeg =)

 

@trådstarter

Har du et fag som heter norsk på skolen din? :-)

 

Trur nok GRID hadde gjort mer for meg da, blir for mye slit med tuning og downforce og alt det greiene der :p men DRIT bra spill teknisk sett...det jeg mente

 

og hadde et fag som het Norsk eller.no men var alt for fine damer i klassen :p

Lenke til kommentar

G25:

Så nei, det er ikke GT5P han snakker om. Som sagt, han ordlegger seg utrolig dårlig.

 

 

hvis GT5P betyr Gran Tourismo 5 prologue, så jo de er det jeg mener.....skulle hatt med den siste bokstaven og :p

 

Rart at den tråden her ikke har blitt stoppa nå, selv med spørsmål fra trådstarter( Me) :D

 

Men avslutter det her en gang for alle!

 

Jeg ville ha PS3, eneste pakka jeg fant var den med Gran Tourismo 5 prologue, kjøpte den på grunn av hardware, ikke et spill....men liker ikke arcade nei, som når jeg nevnte Forza 2(men er ikke tvil om det er et bra lagd spill, det jeg mente)

 

Kan MOD stenge denne tråden nå?

Lenke til kommentar

Microgeekk: Pust ut, rolig. Nå skriver du skikkelig hva du egentlig vil frem til, les igjennom før du poster, og skriv det som om det var noen hjernedøde 5 åringer som skulle lese det.

 

Jeg forstår at du egentlig bare ville ha ps3 men kjøpte ps3 bundelen med GT5. Derettter lurer jeg på hva det er du vil frem til? Hva vil du vi ska diskutere, hva er trådens problemstilling?

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...