Bjonski Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hei, prøvde demoen til 18 Wheels of steel American Long Haul. Har vokst opp med lastebilkjøring, har vært med på mang en tur.. Det er vel kanskje derfor jeg også liker simulatore. Alt fra fly, bil og båt. Likte med andre ord det jeg fikk prøvd av demoen før den ble låst. Derfor spør jeg dere; hvilken av spillene er det lurt å kjøpe? På websiden til firmaet som lager spillene så er 18WoS; Haulin' det siste i serien, mens American Long Haul er omtalt som det siste på andre sider. Er dette samme spillet? Vil ikke kjøpe noen av de gamle versjonene da størrelse, detaljer, biler etc. betyr mye. edit: må også få legge til; det å starte eget firma, skaffe nye biler etc. hadde vært kjekt også. Endret 27. juni 2008 av Bjohansen
Kennern Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har 18 Wheels of steel pedal to the metal og Hauling. og jeg synes dem begge og gøy og spille.. men kan bli litt ensformi i lengden.. men er til og anbefale..
KristianF Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 American long haul er siste. Er nesten det samme som haulin, men har litt mer. Klarer du å vente litt mer, så kommer Euro Truck Simulator, eller evt. Rig'n'Roll ut snart, og jeg vil tro begge de spillene blir bedre enn de forrige 18WoS spillene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå