kentove91 Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Hei. Jeg har nettop fått meg en server til 1.6 Jeg kjører Zombie plague På den, 20 slots. og jeg vil kunne adde bots på den når det er lite spillere, men dette lar seg ikke gjøre. jeg må jo få noen bots. Ok... så jeg har prøvd Podbots... dette var noe tull, jeg må ha waypoints til alle maps jeg har, og det finner jeg ikke til noen Zm maps :/ så jeg lurer på om det er noen normale bots der ute som bare lærer seg alle maps når de liksom joiner? Takker får svar
Trollfjes Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hei. Jeg har nettop fått meg en server til 1.6 Jeg kjører Zombie plague På den, 20 slots. og jeg vil kunne adde bots på den når det er lite spillere, men dette lar seg ikke gjøre. jeg må jo få noen bots. Ok... så jeg har prøvd Podbots... dette var noe tull, jeg må ha waypoints til alle maps jeg har, og det finner jeg ikke til noen Zm maps :/ så jeg lurer på om det er noen normale bots der ute som bare lærer seg alle maps når de liksom joiner? Takker får svar er det ikke "addbot_t" eller noe sånt? og "addbot_ct" da også. Endret 27. juni 2008 av WildWolF
kentove91 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Hei. Jeg har nettop fått meg en server til 1.6 Jeg kjører Zombie plague På den, 20 slots. og jeg vil kunne adde bots på den når det er lite spillere, men dette lar seg ikke gjøre. jeg må jo få noen bots. Ok... så jeg har prøvd Podbots... dette var noe tull, jeg må ha waypoints til alle maps jeg har, og det finner jeg ikke til noen Zm maps :/ så jeg lurer på om det er noen normale bots der ute som bare lærer seg alle maps når de liksom joiner? Takker får svar er det ikke "addbot_t" eller noe sånt? og "addbot_ct" da også. Nei. Det går ikke ant.
henrik1992 Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Z botene lærer seg maps når de joiner. Når du adder en for første gang får du 30 sek med "analyzing" og kraftig lagg, før serveren restarter og du kan adde så mange du vil. http://www.catchgamer.no/?module=download&...;downloadId=154 Det er forresten add_bot_ct og add_bot_t Endret 28. juni 2008 av henrik1992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå