Gå til innhold

Bots til Counter strike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har nettop fått meg en server til 1.6 Jeg kjører Zombie plague På den, 20 slots. og jeg vil kunne adde bots på den når det er lite spillere, men dette lar seg ikke gjøre. jeg må jo få noen bots. Ok... så jeg har prøvd Podbots... dette var noe tull, jeg må ha waypoints til alle maps jeg har, og det finner jeg ikke til noen Zm maps :/ så jeg lurer på om det er noen normale bots der ute som bare lærer seg alle maps når de liksom joiner? Takker får svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei. Jeg har nettop fått meg en server til 1.6 Jeg kjører Zombie plague På den, 20 slots. og jeg vil kunne adde bots på den når det er lite spillere, men dette lar seg ikke gjøre. jeg må jo få noen bots. Ok... så jeg har prøvd Podbots... dette var noe tull, jeg må ha waypoints til alle maps jeg har, og det finner jeg ikke til noen Zm maps :/ så jeg lurer på om det er noen normale bots der ute som bare lærer seg alle maps når de liksom joiner? Takker får svar :)

er det ikke "addbot_t" eller noe sånt?

og "addbot_ct" da også.

Endret av WildWolF
Skrevet

er det ikke "addbot_t" eller noe sånt?

og "addbot_ct" da også.

Nei. Det går ikke ant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...