Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med sjalusi


Gjest Guest_tevez_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_tevez_*

ok. etter jul kom det en ny jente på skolen, og jeg forelsket meg selvfølgelig, ho var ikke en av de "populære" litt mer uttafor og sjenert som meg vel uansett. vi ble bedre og bedre kjent med hverandre, jeg fikk tlf nummeret hennes vi delte interesser og pratet daglig med hverandre.

 

etterhvert begynner vi å flørte med hverandre, beføling, kiling, koseprat, klemming osv. jeg var utrolig lykkelig, jeg var faktisk redd for å bli syk på skolen! vi var nestenkjærester, tenkte hver natt "skal jeg spørre henne? skal jeg spørre henne?" jeg ventet alltid en dag etter. sånn hadde vi holdt på i to uker, og det ble mer og mer intens for hver dag.

så kom problemet, jeg sitter og har en koslig samtale med ho da klassens aller største drittunge kommer og setter seg ved siden av ho, han er vel en bad boy, gjør masse pøbelstreker, knuser vinduer, tagger, sprenger postkasser, røyker ja den perfekte bad boy. han holder rundt henne og sier "halla, bli med på gruppe romma a?" med ett stor glis "hihihi ok" fniser ho. så holder han rundt henne og bærer ho inn i grupperommet og låser døra! tør ikke tenke på hva de dreiv med der inne.

neste dag og helt fram til sommerferien fortsatte ho og var med han hele tiden, jeg prøvde å få kontakt men det hjalp ikke f.eks "fin genser" "takk. må stikke nå snakkes" før når jeg sa det ble ho glad og ga meg noen komplimenter.

 

føler meg helt fortapt nå, vet at jeg er ung kun 15 år men dette påvirker meg sterkt, jeg spiser nesten ikke er aldri ute med venner. i dag spurte noen av vennene mine om jeg ville være med til tusenfryd, jeg sa nei! nei, følte meg altfor trist til å dra dit. klarer ikke å få ho ut av hodet, ikke engang om jeg ser en intens spennende fotballkamp som Champions League finalen 2008 med Man utd og Chelsea!!

 

 

hvordan blir jeg kvitt sjalusien? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke satset på henne, samme hvor vanskelig det er å gi slipp på ei jente man har såpass sterke følelser for. Enten har hun ikke lagt like mye i det som du har gjort, eller så er hun en potensiell flyfille som går på omgang og som stadig vil "trade up".

 

Rart det der, når du sier at hun er av den stille og sjenerte sorten. Hun viser uansett nå at hun ikke er så gira på deg.

 

Sorry, mac.

Lenke til kommentar

Kjipt dette her mann. Jenta forlater deg på mindre enn et sekund til fordel for en av de mer "populære". What a bitch. Men sånn er det bare, så du må komme deg ut med kompisene dine og slutte å tenke på henne.

Nå føler du nok at hun er den eneste og beste jenta i verden for deg, men når du etter en stund får beina på bakken igjen (forhåpentligvis, bare du ikke stenger deg inne) vil du ikke være så virkelighetsfjern.

 

Igjen, hvor dårlig du enn føler deg nå, lover jeg deg at det går over hvis du virkelig går inn for å glemme henne.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_tevez_*

ja jeg prøver å glemme ho men det er ikke så lett som dere tror! ho var min første ordentlige jentevenn, og den som jeg hadde "god kontakt ;)" med. det er så rart jeg prøver å sende ho meldinger og skriver på msn og nettby. jeg får ingen svar før fikk jeg jo svar på sekundet ho virker helt hjernevaska!

 

hvorfor faller alltid jenter for bad boys? som jeg sa i stad en som gjør masse pøbel, ja en som rett og slett gir faen i skole og andre!

Lenke til kommentar
ja jeg prøver å glemme ho men det er ikke så lett som dere tror! ho var min første ordentlige jentevenn, og den som jeg hadde "god kontakt ;)" med. det er så rart jeg prøver å sende ho meldinger og skriver på msn og nettby. jeg får ingen svar før fikk jeg jo svar på sekundet ho virker helt hjernevaska!

 

hvorfor faller alltid jenter for bad boys? som jeg sa i stad en som gjør masse pøbel, ja en som rett og slett gir faen i skole og andre!

Prøv å slapp av litt mer... Bare... sug det i deg. Sjalusien det altså. Prøv å vær en så god venn som mulig og ikke spam henne med mail og sånt. Prøv å se det i hennes perspektiv også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...