Effectiv Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hei! Jeg har nok et problem å dele med dere her på forumet Jeg er hos en venn, og vi har litt problemer med å koble til servere. noen servere kommer opp, men det er veldig få. Jeg kan koble til noen få servere feks catch gamer sine ved å skrive Connect "Ip" i console. Men som oftest går det ikke det heller. Jeg har også prøvd å åpne porter på trådløs routeren, for det virker vis vi har kablet nett, men da må vi sitte på kjøkkenet noe som er problematisk så jeg lurer på om noen her har samme problem eller har en løsning på dette. håper på svar:P Mvh EFfectiv
Jooakim Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 En løsning er jo å kjøpe seg en lengre kabel. Har du prøvd å teste hastigheten/tilkoblingen med for eksempel fra http://speedtest.net? I så fall - hva ble resultatet?
kjetilm Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Som tidligere nevnt flere hundre ganger, kan trådløst være problematisk å spille med. 1. Men hvis det er bare EN maskin tilkoblet, finner dere flere servere da? 2. Er dere for langt unna rutern? 3. Se om dere får til å spille på kjøkkenet eller få kjøpt elelr lånt lengre kabler
Effectiv Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 Jeg tenkte at dette var spurt om ja, men jeg hadde virkelig ikke tolmodighet til å lete etter det den kvelden Finner ingenting om vi bare er 1 nei, og er ikke det at vi er for langt unna for vis jeg sitter på kjøkkenet 1 meter ifra routeren så skjer det heller ingenting Vi har ikke mulighet til å bruke kabel for det er igjennom mange rom er det noe jeg kan endre på inne på routeren som kan hjelpe? Har lest mye på nettet men ingenting skjer
kjetilm Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Så dere finner servere med kabel, men ikke med trådløst? funker trådløsen i det hele tatt ? Hmm, da vet jeg ikke
Effectiv Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Trådløsen funker smertefritt utenom på Steam.. hehe.. Forstår det ikke. ikke i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå