Gå til innhold

Klarer ikke å koble til servere?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nok et problem å dele med dere her på forumet :p

Jeg er hos en venn, og vi har litt problemer med å koble til servere.

noen servere kommer opp, men det er veldig få. Jeg kan koble til noen få servere feks catch gamer sine ved å skrive Connect "Ip" i console. Men som oftest går det ikke det heller. Jeg har også prøvd å åpne porter på trådløs routeren, for det virker vis vi har kablet nett, men da må vi sitte på kjøkkenet noe som er problematisk :p så jeg lurer på om noen her har samme problem eller har en løsning på dette.

håper på svar:P

Mvh EFfectiv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som tidligere nevnt flere hundre ganger, kan trådløst være problematisk å spille med.

1. Men hvis det er bare EN maskin tilkoblet, finner dere flere servere da?

2. Er dere for langt unna rutern?

3. Se om dere får til å spille på kjøkkenet :D eller få kjøpt elelr lånt lengre kabler :)

Skrevet

Jeg tenkte at dette var spurt om ja, men jeg hadde virkelig ikke tolmodighet til å lete etter det den kvelden :p Finner ingenting om vi bare er 1 nei, og er ikke det at vi er for langt unna for vis jeg sitter på kjøkkenet 1 meter ifra routeren så skjer det heller ingenting :p Vi har ikke mulighet til å bruke kabel for det er igjennom mange rom :p er det noe jeg kan endre på inne på routeren som kan hjelpe? Har lest mye på nettet men ingenting skjer :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...