Tigerboy Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Hei, Trenger noen tips for å overklokke en AMD XP2400+ Har MSI K7N2G-L HK, med 1GB PC2700 RAM Har kun pr i dag stilt CPU FSB Clock til 148 og FSB/DRAM Ratio til 1:1, som gir meg en cpu på 2205Mhz . Er det noen som har en bedre løsning, slik at jeg kan få utnyttet systemet enda bedre ? Dette er mine bios instillinger per i dag : CPU FSB Clock : 148 FSB/DRAM Ratio : 1:1 Memory Timing : Current DRAM Clock : 148 AGP Clock ontrol - Default xAGP Clock Value : 66 AGP Voltage Adjust : 1,5V DRAM Voltage Adjust : 2,6V CPU Ratio : H/W select (15) CPU Vcore Select : HW select
okidoki Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Er det noen som har en bedre løsning, slik at jeg kan få utnyttet systemet enda bedre ? Dette er mine bios instillinger per i dag : CPU FSB Clock : 148 FSB/DRAM Ratio : 1:1 Memory Timing : Current DRAM Clock : 148 AGP Clock ontrol - Default xAGP Clock Value : 66 AGP Voltage Adjust : 1,5V DRAM Voltage Adjust : 2,6V CPU Ratio : H/W select (15) CPU Vcore Select : HW select Prøv å senk multipler på CPU slik at du får enda høyere fsb, det burde gi litt ekstra ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå