vlad-joh Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Hei. Jeg har tenkt å laste ned en ferdiglaget dedikert server til Counter Strike Source, men lurer på hvor god pc jeg trenger:) Har tenkt å lage en server som gjør at både de som bruker CSS på steam (lisense) og de som bruker (ikke-lisensiert) Non-Steam. Min PC: Prosessor: AMD Turion 64 X2 Mobile 1,8 GHz Minne: 4 GB Ledig plass: Rundt 300 GB Internett: 100.0 Mbps, 10 MB/s (ADSL, fiber bredbånd) HAR EN EKSTERN IP ADRESSE=) Noen forslag på hvor mange spillere er anbefalt å ha på serveren osv?
Generic Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Sser bra ut ditta der. 16 spillere vil jeg tru er bra
Skagen Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
vlad-joh Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Sser bra ut ditta der. 16 spillere vil jeg tru er bra =)))) takker=)
Sixr Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 de som bruker (ikke-lisensiert) Non-Steam. Vet ikke helt lovligheten i NON-Steam, men man kan vel ikke kjøre server som ikke VAC-secured hvis du velger å bruke server slik som man setter opp med www.srcds.com. PC'en ser grei nok ut, med dog litt liten prosessor. Hvis den kun skal fungere som server, altså du ikke skal bruke den til noe annet, skal det gå fint med 12 spillere! Dog ikke har mange prosesser i bruk, kun 5-6 i tillegg til "srcds.exe". Harddisken er mer en nok, du trenger ikke mer en max 5GB til server, + maps, evt. skins osv.. Er det laptop du har? Følg guiden fra srcds, og det skal gå smertefritt, del ut din eksterne ip til venner og kjente, og dere har en super server!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå