caose Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men hvertfall klarte å komme borti strømknappen på kontakten så kuttet strømmen til pc,skjerm,tv å alt. Har skjedd før, men da startet maskinen igjen når jeg prøvde å starte den, Men denne gangen starter den å etter 2 sekunder så kommer det ett beep å så så restarter den, rekker ikke komme noe på skjermen engang, Håper på fort svar:D Jonathan
War Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 UPS ftw da skjer ikke det. Kjøpes Her. Sikker på at du ikke kom borti noe annet? Høres merkelig ut, åpne kabinettet og titt inni , evt ta ut og inn ledningene.
caose Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 UPS ftw da skjer ikke det.Kjøpes Her. Sikker på at du ikke kom borti noe annet? Høres merkelig ut, åpne kabinettet og titt inni , evt ta ut og inn ledningene. Har sjekket inni og tatt å koblet det som trengs ut å inn, men fortsatt ingen lykke:S
Empire of the Sub Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Kan være at noe inni pcen ikke tålte at du tok en kjapp snarvei når du slo den av Prøv å ta ut en og en minnebrikke (Dvs, ta ut en og la den andre være i. Funker ikke det, prøv omvendt.) Nesten det samme skjedde med meg, en kamerat ble sur når jeg eide han i WC3 og dro ut kontakten på pcen min. Haha, pcen ville ikke starte etterpå og jeg googlet meg ihjel. Prøvde ut alt mulig rart, sikker på jeg prøvde å starte pcen opp 100 ganger. Fant ut at det var minnet eller minneslotten som var defekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå