Gå til innhold

Hitman lignende spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey jeg har nettopp runda Hitman:Blood Money og jeg lurer på om det er noen spill som er ganske lignende? eller om det snart kommer et nytt Hitman spill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spilt spilnter cell?

har vel også inntrykk av at metal gear solid spillene er litt samme type, uten å noen gang ha spilt de. Gjerne litt mer millitær, men dog.

Skrevet

Hitman blood money er jævla gøy....

Men jeg har spilt gjennom det, og gjort det helt perfekt på de fleste baner (gjort det ordentlig med å drepe kun målene, og noen vakter som jeg er nødt til. Altså ikke løpe rundt som en psykopat og slakte)

Jeg vil ha mer!

De må lage flere av dem!

splinter cell.... Hvilket er det nyeste?

Jeg har Rainbow six vegas 2, men det er liksom ikke det samme... Det er ikke like mye sniking osv.

Skrevet

Siden du spør om andre spill, regner jeg med du har spillt de resterende tittlene i samme serie ?

1. Hitman (1), Codename 47 (2000)

2. Hitman 2, Silent Assassin (2002)

3. Hitman (3), Contracts (2004)

4. Hitman (4), Blood Money (2006)

5. Hitman 5 (TBA)

Hvis det er snikedelen du liker best, er det en del spill der ute som benytter seg av det.

Feks Splinter cell, Thief serien, Metal Gear Solid, Death to spies, Commandos serien, Hidden and Dangerous

Delen der du legger til rette for, og planlegger fantasifulle måter å ta livet av ofrene dine på : Aner ikke hvilke andre spill

Mest sannsynlig liker du kombinasjonen, og da er nok Hitman spillene unike.

Skrevet

Finnes ikke så ektremt mange slike spill, men du har jo assassins creed da :p Bare at det blir annerledes sniking, pluss ikke akkurat skytevåpen :p Bare tenkte at man er en leiemorder der også.

Gjest member-97590
Skrevet

Som dapre nevner, Death to Spies.

Dette er ganske så likt Hitman serien, bare at dette foregår under 2. verdenskrig.

Grafikk og sånt er ikkje av verdensklasse, men eg syns det var et veldig godt spill.

Du får ofte i oppdrag som å drepe tyske offiserer, og deretter frakte de i bil bort fra der du drepte de.

Banene er også ofte veldig store, og du har muligheten til å kjøre bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...