sondredh94 Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har office 2007 og alle de andre programmene funker fint, men excel vil plutselig ikke starte. Før gikk det an å bruke det helt fint men det kom en feilmelding om at programmet ikke svarte nesten hver gang jeg lukket det. Dette er feilmeldingen jeg får når jeg prøver å starte det: C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\EXCEL.EXE Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet for angivelse av tilknytninger. Det skjer også når jeg åpner et regneark.
Skompa Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har office 2007 og alle de andre programmene funker fint, men excel vil plutselig ikke starte. Før gikk det an å bruke det helt fint men det kom en feilmelding om at programmet ikke svarte nesten hver gang jeg lukket det. Dette er feilmeldingen jeg får når jeg prøver å starte det: C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\EXCEL.EXE Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet for angivelse av tilknytninger. Det skjer også når jeg åpner et regneark. Hmm.. ikke godt å si. Har du prøvd å installere Microsoft Office på nytt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå