knegg Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 For å seie det mildt... eg har bæsja på leggen. skulle fikse opp ein pc til broren min nemlig, han klipte ut ALT han skulle ha innpå ein ekstern harddisk på 500Gb. So kjørte eg windows cd'n((og gjett kva? den eksterne harddisken var forsatt tilkopla når eg gjorde det) og sletta den partisjonane eg såg og laga nye partisjona, (lagde vist partisjona på den eksterne harddisken uten å vete det) so formaterrte eg den første partisjonen på 100Gb, resterande 400 er ikkje formatert. han la inn 60 Gb innpå harddisken til backup. mykje bilde,musikk og film snuttar. kan eg bruke program for å hente data frå den upartisjonerte området på disken? om det ligger nåke der da Tuuuusen takk for hjelp. det er bilda som er uerstattlige her!! og helsa mi
Søppelsveitt Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Du kan prøve med Get data back. Jeg fikk tilbake en del bilder med dette programmet.
Søppelsveitt Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Nei, det er det nok ikke. Jeg har forøvrig tilgode å se denne type programmer som freeware.
knegg Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Skrevet 22. juni 2008 nåke bra gratis programm då? leste at nåken programm kan ødelegge filene ein redde dei, so eit som fungerar til gjennopretting til bilde/file hadde vore fint. berre å svare her eller på pm
kjeklulf Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Recuva er gratis og fungerer rimelig greit om ikke dataene er overskrevet: http://www.recuva.com/
knegg Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Skrevet 22. juni 2008 Recuva er gratis og fungerer rimelig greit om ikke dataene er overskrevet: http://www.recuva.com/ funka som ei kula den! takk ^^
Neddo Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 fått ordna det no? fekk ei melding på msn med broren som spurte etter tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå