CFM Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Lurer på hvordan jeg kan bytte ut høyttalerne i dørene foran på bilen. Ser at det er rundt 5", men det er et annet feste.. Er ikke bare å skru inn.. Noen som vet noen fikse måter her?
SSSø Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Legg ut et bilde eller noe. Vanskelig å skjønne hvordan festene ser er ut i fra den forklaringen.
CFM Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Ja.. Det var kanskje litt dårlig forklart.. Men det er sånne fikse rare-mercedes-standard-fester:
SSSø Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Hvis det ikke går an å få ut høyttalreren og montere ny i den som står der kan du vel enten støpe en ny i glassfiber eller kjøpe en overgang. Søk etter w202 her. Kan ikke garantere at de passer. Er heller ikke noe bilde av de, men i følge beskrivelsen er det en sånn du trenger.
support81 Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Hvis det ikke går an å få ut høyttalreren og montere ny i den som står der kan du vel enten støpe en ny i glassfiber eller kjøpe en overgang. Søk etter w202 her. Kan ikke garantere at de passer. Er heller ikke noe bilde av de, men i følge beskrivelsen er det en sånn du trenger. Søk på linken som ble annbefalt over og se på dørpaneler med eller uten høytalere Disse er det kanonbra passform og kvalitet på, koster riktignok litt "rundt 4000,- uten høytalere" men det er ikke mye å koste på ett anlegg for å få til bra lyd med ett bra utseende og ressultat
o0 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) de dekslene er dyre. om du ikke vil legge så mye i det, så får man adaptere til 6.5 foran, 5.25 bak og 6.5 i hattehyllen... disse kan du finne blandt annet her. (Søk på w202 i søkefeltet på siden så kommer de opp) edit: deksler = paneler enda en edit: så at noen hadde postet linken fra før... de passet i min bil hvertfall, men i bakdørene måtte jeg av med hele dørtrekket... Endret 23. juni 2008 av o0
CFM Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 Ja å betale 4000 for å kunne sette inn et par høyttalere til 6-700kr? Fine de andre festene og, men tror jeg bare lager noen fester selv.. Er jo ikke verre enn å skjære ut en ring som man fester med litt avstand fra originalfestet.
transmedia.no Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Ser noen savnet bilde av overgangene: "- Det er ikke det at jeg ikke kan, det er bare det at jeg ikke gidder" Signaturen din sier jo det meste... er jo litt arbeid spart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå