l_man Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Nå har jeg endelig klart å kjøpt meg RDG men får ikke til og starte spillet.... Kommer bare plata opp, så lar den være å jobbe? OS: Win xp Pro cpu: 3800 x2 2.2Ghz Gpu: 8800gts 320mb ram: 2gig hd: 560gb Er vell alt man trenger vite egentli? Noen som har forslag hva jeg kan gjøre for å se om jeg får det til å funke? Påforhånd takk!
Aluminence Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Vet ikke om du har samme problem som jeg hadde... Men jeg lastet ned spillet og så fikk jeg aldri startet det. Da jeg trykket på ikonet som starter spillet, jobbet den i 5 sekunder så gidde den opp! Jeg så litt på forumet til Grid, og fikk beskjed om å gå inn på egenskaper til RDG Ikonet, så legger du til " -novirtual" uten gåseøyne bak filnavnet. Etter det funket det. Funker det ikke, send mail til Codemasters.
l_man Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Hvor skal jeg legge til novirtual? Egenskaper-? så i mål? el?
Aluminence Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Hvor skal jeg legge til novirtual?Egenskaper-? så i mål? el? Egenskaper, og så i mål ja... Så det blir: "C:\Program Files\Codemasters\Race Driver GRID\GRID.exe" -novirtual Så for å starte spillet må du bruke det ikonet. Virker ikke det, så er det et annet problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå