Gjest Slettet+19283741 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Har signa meg opp på newsletter, jeg fikk til og med beskjed i spillet om at jeg hadde fått unlocka ett nytt våpen fordi jeg hadde blitt sergant (eller en lignende grad), men jeg får ikke til å bruke våpenet. Noen som vet hvorfor? Går det ikke å unlocke "find all five" våpene i demoen?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 nei hvis du leser det som står der, så låser du opp ting du kan bruke senere i retail versjonen av spillet.
Oddybody Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 eg har gått opp to ranker på multiplayer, og har unlocka to nye våpen som eg har brukt. for å unlocka dei går du på multiplayer fra menyen tror eg. det står ihvertfall unlocks eller noko i ein meny
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 det er noe annet, det er bare ingame unlock, det som snakkes om her er at når du kommer til lvl 3 på demoen, får du en Uzi sak du kan bruke med engang i retail versjonen. det er også 4 andre måte å skaffe seg fler våpen, 1. lvl 3 i demo = uzi 2. bli med på nyhetsbrev til BC = stort maskin gæver. 3. pre-order = ett våpen 4. aner ikke 5. aner ikke
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Har fått alle utenom "become a veteran" og "preorder". Har sendt en mail til ea for å høre om jeg kan få koden til preorder Kjøpte spillet hos expert i dag, det var en kode bak manualen som var med, prøvde å skrive inn den, men det virket ikke. Dette er vel sikkert en kode som følger med alle spillene.
Abruzzi Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 mangler bare pre-order og lite man får gjort med det nå..
Trazor Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Prøvde å registrere BF1942, Road To Rome og BF: Vietnam som jeg har liggende her, men det kommer søren meg fram at noen har registrert CD-keyene mine allerede! Skikkelig irriterende, har esker og manualer liggende rett foran meg, og jeg har vært eneste eier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå