Gå til innhold

Battlefield bad company unlocks (demo)

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Har signa meg opp på newsletter, jeg fikk til og med beskjed i spillet om at jeg hadde fått unlocka ett nytt våpen fordi jeg hadde blitt sergant (eller en lignende grad), men jeg får ikke til å bruke våpenet. Noen som vet hvorfor? Går det ikke å unlocke "find all five" våpene i demoen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

nei hvis du leser det som står der, så låser du opp ting du kan bruke senere i retail versjonen av spillet.

Skrevet

eg har gått opp to ranker på multiplayer, og har unlocka to nye våpen som eg har brukt. for å unlocka dei går du på multiplayer fra menyen tror eg. det står ihvertfall unlocks eller noko i ein meny

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

det er noe annet, det er bare ingame unlock,

det som snakkes om her er at når du kommer til lvl 3 på demoen, får du en Uzi sak du kan bruke med engang i retail versjonen.

det er også 4 andre måte å skaffe seg fler våpen,

1. lvl 3 i demo = uzi

2. bli med på nyhetsbrev til BC = stort maskin gæver.

3. pre-order = ett våpen

4. aner ikke

5. aner ikke

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Har fått alle utenom "become a veteran" og "preorder". Har sendt en mail til ea for å høre om jeg kan få koden til preorder :p

Kjøpte spillet hos expert i dag, det var en kode bak manualen som var med, prøvde å skrive inn den, men det virket ikke. Dette er vel sikkert en kode som følger med alle spillene.

Skrevet

Prøvde å registrere BF1942, Road To Rome og BF: Vietnam som jeg har liggende her, men det kommer søren meg fram at noen har registrert CD-keyene mine allerede! Skikkelig irriterende, har esker og manualer liggende rett foran meg, og jeg har vært eneste eier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...