Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg har akkurat flyttet til en ny leilighet og har også flyttet med med mitt Get bredbånd.

Jeg har ringt dem god tid i forveien og levert flytteskjema via nettet og fått beskjed om at alt skulle være i orden.

 

Det var det selvfølgelig ikke. Internett fungerte ikke i den nye kåken. Nå har jeg hengt på disse supportfolka i flere dager uten at de klarer å løse problemet. De mener at signalet i akkurat min leilighet er enten litt for sterkt eller litt for svakt. (høres utrolig ut syns nå jeg, men jeg kan ikke så mye om akkurat dette)

 

Prøvde å kjøpe en signal forsterker som jeg koblet igjennom som skulle gaine opp signalet med inntil 10 Db, men heller ikke dette hjalp noe. Jeg er avhengig av internett og get kan først stille med tekniker den 1.juli. Altså alt for lenge :)

 

Er det noen som har opplevd noe lignende eller vet om det er mulig å gjøre noe med dette selv?? Vurderte å montere på en lysdimmer men fant ut at det kanskje ikke var noen god ide:)

 

 

Mvh

Ola håkon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...