macdegus Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har en k850i, som jeg har hatt siden påske. Nå har touchscreen(3 tre trykkfølsomme sensorene) sluttet å virker Problemet har kommet gradvis, og startet med at dem ikke regarte et par sekunder til verre og verre, så endte det med at jeg måtte sku av og på tlfen for at det skulle virke, så gikk det til at jeg måtte nappe ut batteriet, og noen ganger hjelper ikke det heller! Nå er jeg midt i kaka, og den virker ikke uansett F*** Jeg har sletta alt på den(fra innstillinger) og jeg har latt batteriet være så lenge ute at den mister klokka. Har også prøvd å oppdatere og neddatere den! Og jeg dum som jeg var kjøpte telefonen inne på gardermoen, og der bor ikke jeg, og ingen andre vil ta i mot møkka uten kjøpskvitering! Jeg HATER den telefon og S*T*N så jeg har plagdes med den!! Noen som har noen glupe svar på hvordan jeg kan få sendt inn telefon eller få den til å virke??
eUnaas Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 så billig som flybiletter er i dag, så synes jeg ikke det er noen unskylding å si du er fra Bodø. Nei, men, ring SE sitt support nr. De kan helt sikkert hjelpe deg. http://www.sonyericsson.com/cws/common/con...cc=no&lc=no
macdegus Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 (endret) så billig som flybiletter er i dag, så synes jeg ikke det er noen unskylding å si du er fra Bodø. Neppe:P kr. 1764 i skrivende stund (t/r) dessuten er det enda verre med tid og ork! Hvorfor har du ikke kjøpskvittering? Fordi jeg var på gardermoen og kjempe stressa for å rekke flyet, så ødela jeg telefon min der, og ble nødt til å kjøpe ny asap, og ba mannem i kassa om å beholde eske å alt, tilogmed lader og datakabel! Som om den var stjelt! Endret 18. juni 2008 av macdegus
eUnaas Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg sliter litt med å tro på den forklaringen der. Jeg tror til og med mannen i kassa har vett nok til å forklare en stresset kunde at det går fortere å ta med hele esken, og kaste alt det unødvendige senere, når han skal rekke flyet. Skulle jeg ta feil med min misstanke, så tror jeg mannen på gardemoen vil huske den ene kunden som la igjen "alt" Så da kan du jo bare ringe dem. Ellers så er det mange tilbud på komplett om dagen.
esoteric Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Er det jo bare å ringe butikken og få de til og sende deg en ny kvittering
Chivas Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Ikke sikkert at du trenger kvittering heller. Dette er et kjent problem på K850i, så Ericsson burde fikse dette uten no' "mas". Har selv fikset ett par kjente ting på min N95, og ingen av gangene ble det spurt etter kvittering.
esoteric Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 På Nokia telefoner kan man gjøre en "Basic Warranty Check" via Nokia Online, og se om det forsatt er garanti på den. Så lenge det er under 2 år siden Nokia sendte den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå