sniffmaster Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Når jeg starter steam så henger nettet seg(dvs. jeg kan ikke surfe på verken min pc, eller noen andres pc på samme nettet(over trådløs og kabel)) Og med en gang jeg slår av steam.exe via ctrl+alt+delete så funker nettet. Steam tar også opp noe ekstremt med ressurser, 50% totalt av en Q6600 som er clocket til 3 ghz noe jeg synes er helt sykt, jeg kan aldrig huske og ha vært oppe i mer en 25% av total bruk på alle kjærnene selv under hard gaming(med unntak av zipping av mapper, filmlaging og slikt) Mao. jeg kan trenge noen gode råd!
ticsyboy Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Når jeg starter steam så henger nettet seg(dvs. jeg kan ikke surfe på verken min pc, eller noen andres pc på samme nettet(over trådløs og kabel)) Og med en gang jeg slår av steam.exe via ctrl+alt+delete så funker nettet. Steam tar også opp noe ekstremt med ressurser, 50% totalt av en Q6600 som er clocket til 3 ghz noe jeg synes er helt sykt, jeg kan aldrig huske og ha vært oppe i mer en 25% av total bruk på alle kjærnene selv under hard gaming(med unntak av zipping av mapper, filmlaging og slikt) Mao. jeg kan trenge noen gode råd! skjekk console og se om du har rate 25000. vist ikke det hjelper prøv å reinstaler. å vist du cheater så bruker nettet å henge seg opp;)
sniffmaster Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Nå er det da slik att jeg ikke får logget inn på steam fordi nettet henger seg med en gang jeg starter steam altså før jeg får logget inn og da får jeg bare opp "cannot connect to steam network, bla bla bla"..
Dunno1987 Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Slett alle filene i Steam mappa, untatt steam.exe og muligvis en til.. Glemt hvilken, men har sletta alt untatt steam.exe, og det ordna seg fint. Hvis det ikke går, kopier innholder i steamapps over til et sikkert sted, og reinstaller steam. Når det er installert, legger du inn innholdet i steamapps tilbake der det var, så slipper du å laste ned alt på nytt.
ticsyboy Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 bare slett hele brukerkontoen i steamapps mappen! den vil reloade etterpå.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 (endret) Det eneste jeg kom på i farten er at UPnP ikke er aktivert på routeren. Da kan programmet logisk nok ikke få nettilgang hvis det er skjedd en feil i konfigureringen. Endret 8. juli 2008 av Slettet-XHLacM
ticsyboy Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Det eneste jeg kom på i farten er at UPnP ikke er aktivert på routeren. Da kan programmet logisk nok ikke få nettilgang hvis det er skjedd en feil i konfigureringen. hvordan vet du at han ikke har aktivert UPnP mapping? og desuten har dette ingenitng og si som at det er legal connect men du kan jo prøve tcp 27015 men da kan du bare connect til 27015 servere som har det som udp lytte port.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Det eneste jeg kom på i farten er at UPnP ikke er aktivert på routeren. Da kan programmet logisk nok ikke få nettilgang hvis det er skjedd en feil i konfigureringen. Hvordan vet du at han ikke har aktivert UPnP mapping? Det vet jeg ikke. Men et sted må man begynne å gjøre sine antakelser.
ticsyboy Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Det eneste jeg kom på i farten er at UPnP ikke er aktivert på routeren. Da kan programmet logisk nok ikke få nettilgang hvis det er skjedd en feil i konfigureringen. Hvordan vet du at han ikke har aktivert UPnP mapping? Det vet jeg ikke. Men et sted må man begynne å gjøre sine antakelser. men tror nokk dette er en død thread ettersom at bruker er inaktiv for en god stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå