Ozelot Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Heisann! I det siste har jeg opplevd noe irriterende og kanskje litt mystisk. Hvis jeg prøver å bruke azureus, så opplever jeg at inernetten detter ut etter ca 5 min. Det virker som jeg kan bruke internetten alt det jeg vil før dette, så lenge Azureus ikke startes opp. Etter dette mister jeg kontakt med omverdenen og en restart er eneste løsning. Har hatt lignende problem tidligere, men eneste permanente(trodde jeg..) løsning, var å formatere. Har Windows XP uten servicepakker. Noen tips som jeg kan bruke til å feilsøke problemet?
Blårens Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 dårlig ruter? Min torrent funker fint når jeg er hjemme men når jeg drar ut å kobler til andre nett så hender det at jeg får akuratt det samme problemet
Ozelot Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Ruteren er riktognok gammel, men hvorfor har jeg kunnet laste ned nesten 100 gb til nå, uten at den tar knekken? Og siden alt fungerer fint etter en restart, så tviler jeg på at problemet ligger i routeren...
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Typisk problem hvis du prøver å ha for mange forbindelser mot internett. På min så må jeg begrense "Maximum amount of connected peers" (I "Preferences") til 25 for at internett ikke skal gå bananas
Ozelot Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Det virket ikke. Satte den til 25, men internett kutta etter ca 10 minutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå