Snorre Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hei Kjøpte meg Oblivion til Xbox 360 idag (har spilt det på min tidligere Xbox 360, før den ble solgt), men har nå støtt på et aldri så lite problem. Satte i disken, oppdaterte spillet og startet med det på kampanjen. Men før jeg fikk starte tok det en evighet fra jeg trykket A til starmenyen/hovedmenyen dukket opp. Kanskje ikke en evighet, men lengre tid enn det har tatt på min tidligere Xbox. Skulle vise seg å ikke være det eneste som gikk tregt. Lastingen/loadingen til første oppdraget (å bryte ut av fengselet) tok også uvanlig lang tid. Når Septim kommer bort for å snakke med meg henger spillet i fem sekunder før han begynner å snakke etc. Samme problem har jeg med ingame menyer (UI-et). Når jeg åpner en kiste tar det fem sekunder (eller noe slikt), før listen over items åpner, og noen ganger henger den seg også der før jeg får bla gjennom listen. Å save og loade savegames tar også unormalt lang tid. Det er lett å forstå at dette her ikke er spillbart. Alle andre spill fungerer prikkfritt på Xbox-en min bortsett fra Forza Motorsports 2, som fryser etter ett eller to løp. Er det flere som har opplevd samme problem med Oblivion? Endret 18. juni 2008 av Snorre
Snorre Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Problemet ser nå forløplig ut til å være løst. Clearet cache-minnet på harddisken (og dermed oppdateringen), og nå gikk det hvertfall fort å gå inn på loading-screenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå