torillb Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 er det noen som tar seg bryet med å forklare på med teskjemetoden? mvh torill
Ejrik Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Bilde i ett layer-> Vannmerke (logo, navne ditt, whatever) i ett layer over bilde-> Skru ned opacity på layere med vannemerket til det ikke er forstyrrenede, men samtidig ikke brukende for andre. Det lønner seg å ha vannmerke i få farger, helst hvit. Da vil du vel ende opp med noe slikt: Håper det var litt til hjelp. Kan svare mer utfyllende en annen gang om du ikke forsto det:>
torillb Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 takk for det og skal prøve den forklaringa, visst ikke det går i boks spør jeg igjen mvh torill
Ejrik Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 takk for det og skal prøve den forklaringa, visst ikke det går i boks spør jeg igjen mvh torill Gjør det:> Send gjerne en PM siden jeg sjeldent er innom denne delen av forumet og d kan ta sin tid før jeg svarer igjen.
ZoDz Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Fra Mr. Olsen: -Åpne bildet i photoshop -Trykk "T" -Velg "Verdana skrifttype, Bold -Velg passende startpunkt -Skriv gjeldene navn -Ctrl + "A" -Velg fargekode #c9c9c9 fra fargepalletten -Godta / Commit any currents edit -Sett tekstlaget's opacity til ca 20% -Høyreklikk på tekstlaget, merket med "T", navnet er det du skrev inn som signatur. Velg Blending Options. -Trykk og kryss av for "Outer Glow" Sett denne til ca 50% - Opacity -Trykk og kryss av for Bevel and Emboss. Style: Pillow Emboss, Depth: ca. 100%, Size: 5px, Soften: 0px -Trykk "OK" -Juster plassering ved å holde inn "Ctrl" og dra. -Juster Opacity
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå