Ceba Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har planer om å kjøpe en effektpotte til min Jog-r 2004 modell. Vil gjerne ha den oppimot 80 på flata. Noen som kan hjelpe meg med det? Lurer på hvilken effektpotte som gir best effekt og om det er noe annet enn å fjerne variatorringen. Takker for svar
Svampebob Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 her har du et fint effektanlegg, som er lovlig, så lenge du ikke fjerner plomberingen, følger også med godkjeningspapirer. klikk
Ceba Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 (endret) Så på det, men jeg vil gjerne ha noe som det ikke oser trim av. Ellers takk. Så også på dyse på speedoptions, men vet ikke om jeg skal ha 5 eller 6 mm? Endret 17. juni 2008 av Ceba
Jonasla Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har planer om å kjøpe en effektpotte til min Jog-r 2004 modell. Vil gjerne ha den oppimot 80 på flata. Noen som kan hjelpe meg med det? Lurer på hvilken effektpotte som gir best effekt og om det er noe annet enn å fjerne variatorringen. Takker for svar Du burde ikke legge for masse i potta:) Hvis du skal ha de beste.. Som går raskest og med best aks... Må du nok bytte ut flere deler:)
Svampebob Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 dyse størrelsen, finner du ut av med og se på forgasseren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå