Gå til innhold

Får ikke alle sms - Viewty/Djuice friends


Anbefalte innlegg

Jeg har en LG KU990 Viewty med Djuice Friends abbonement, og opplever at ikke jeg får alle sms som folk sender til meg. Folk klager over at jeg ikke svarer på meldingene deres, men jeg har ikke fått de, og jeg har til og med fått sjekket sendt-boksen til flere av de. Så dette gjelder fra flere personer, men ikke alltid. Noen meldinger får jeg, andre ikke. Dette er mildt sagt veldig irriterende, og skaper en del forvirring mm. Kan dette være en feil med telefonen eller sim-kortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være begge deler egentlig. Startet det nylig, feks etter meldingen om sim-oppdateringen kom, eller var det etter du fikk ny telefon?

 

Test sim-kortet i en annen telefon noen dager for å se om ting funker da, det er letteste måte å finne ut om det er sim eller telefon.

Lenke til kommentar

Begynte først å bruke abbonementet når jeg fikk denne mobilen, som jeg har hatt i litt over en måned nå. Jeg vet egentlig ikke hvor lenge det har foregått, for det er jo ikke alle som ringer meg når jeg ikke svarer på melding. Og jeg kan nesten ikke ringe rundt til alle og høre om de har sendt meg melding heller nesten.. hehe. Men det er irriterende når jeg går glipp av avtaler og andre forespørsler når jeg ikke får meldingene, men det skader vel ikke å prøve å bruke en annen telefon i noen dager, men jeg er redd for at jeg ikke finner ut av noe da heller.

 

Edit: Har ikke mottatt noen melding om sim-oppdatering heller. Fikk hvertfall sim-kortet 5. mai og det ble aktivert 15. mai.

Endret av edonis
Lenke til kommentar

Ring telenor og forklar dem problemet. Kanskje de sende deg nytt sim-kort gratis hvis du går fram riktig.

 

Kan jo hende at de som sender deg meldingene bruker MTU, og de har problemer med sin mobilnett når det gjelder SMS..

Endret av Adda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...