Gå til innhold

Problem med ytelse i BF2.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg sliter litt med å kjøre BF2 med grei oppløsning. Laster opp noen bilder med Specs og hva jeg spiller med i BF2.

Det går i gjennomsnitt 30 fps. :s Men source kjører jeg alt på fult med 60-70 FPS

Noen som kan fortelle meg hva som trekker ned her. Det står jo at jeg burde klare det smooth

post-118013-1213643475_thumb.jpg

post-118013-1213643483_thumb.jpg

Endret av Ullsokk1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet (endret)

Har ikke spilte battlefield før på denne PC-en med dette skjermkortet. Driverne skal det ikke være noe problemer med.

Men jeg burde kunne kjøre det ganske glatt da.

Endret av Ullsokk1
Skrevet (endret)

har catalyst 07.11

Kan du sende meg specsa på PC'en din også?

Edit: Jeg kom på at rett etter jeg kjøpte skjermkortet. (ca 1 halvt år siden.) Så installerte jeg BF2 og da spilte jeg det nesten med alt på fullt så tok det ca 20 min så begynte det å lagge mer og mer.

Endret av Ullsokk1
Skrevet

Jeg har problemer med det kortet også, men det er at skjermen slår seg av fordi vrm blir overopphetet. Har hørt det skal være mange problemer med de kortene. Jeg har Intel C2D E6600.

Skrevet

jeg hadde akkurat samme problem.

det endte med at jeg skaffet meg 1gig ram til(alså tilsammen 2gb ram) og så ble det problemet løst. kjører nå med alt på fullt og 8xFSAA.

iden du har vista burde du gå opp til 3gig ram ;)

dette hjalp meg håper det også hjelper deg :)

Skrevet
Sitter med 2x 512 MB nå. Da må jeg bestille 2x1Gig ram da. tips til noen veldig billig = bra?

det som var til stor hjelp til meg var www.crucial.com

så tar du og scanner pc-en der og finner ut hva slags ram du kan ha feks. ddr2 pc5300,ddr2 pc5400 og ddr2 pc6400.

jeg kjøpte minne hos www.komplett.no og er svært fornøyd

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Du kan jo prøve "game.lockfps 300" i console (trykk "|" for å åpne den ingame). Uten ""

Brukte jeg, og da gikk jeg opp fra 60 fps til 150-200 :)

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet
Du kan jo prøve "game.lockfps 300" i console (trykk "|" for å åpne den ingame). Uten ""

kan man det!?!?

hvordan fjerner man den igjen da?

Skrevet (endret)

Funka ikke her :/

Edit: trur du det vil hjelpe mye med rammen?

Endret av Ullsokk1
Skrevet

jeg kjørte bf2 helt fin på min 5-6 år gammle dell maskin.. 1gb ddr ram.. så rammen er vel kanskje ikke det store problemet? hadde 3 ghz singel core prossessor å trur jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...