abreham103 Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Diamond head - in the heat of the night. Syns det blir litt kjedelig å bare si hva vi hører på, kan vi ikke gi hverandre tilbake meldinger om hva vi syns om sangene folk poster her ? Hadde blitt mye artigere ! Evt. gi tips til sanger du tror personen kan like, som kanskje ligner litt på hans typiske musikksmak?
MjusicForLife Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Gabriella - Bordet. haha Jeg hører på en spilleliste vi egentlig lagde til fest.
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Vi har klart over 1400 sider med å bare skrive ned hvilken sang vi hører på, hvorfor bryte tradisjonen? Om folk er interessert i musikken til andre, er det ikke det mest kompliserte å bare merke og copypaste artist og tittel inn i Google. Oneida - It Was A Wall
abreham103 Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Greit det, kom bare med et forslag Queen - another one bites the dust
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Nå er det jo ikke opp til meg å bestemme hva folk vil gjøre og slikt, så om folk vil gjøre som du skrev, så må de bare gjøre det. Jeg tviler på at jeg gidder å legge noe mer inn i det enn hva jeg alt gjør vel og merke. Chase & Status - Time (feat. Delilah) (Marc Ballum Remix) e: Og mens jeg skrev det der, startet en ny sang. Chase & Status - Time (feat. Delilah) (TiKi Dubstep Remix) Endret 8. mars 2012 av Datasmurf
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 The Prodigy - Smack My Bitch Up (Sub Focus Remix)
Gjest Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Nirvana - About A Girl. Spiller den nå på gitar også faktisk. Endret 8. mars 2012 av Gjest
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Alanis Morissette - Head Over Feet Digger Alanis!
abreham103 Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Absolute steel- opus suite (instrumental) Lokalt band (bor i larvik) Anbefaler dere å høre, de har ekstreme ferdigheter på instrumentene sine hele gjengen!
Glennski Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Nightwish - The Poet and the Pendulum - live @ wacken 2008. Råbra! Selv med Anette^^
abreham103 Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Prince - purple rain Noen her med litt metal/rockish (type klassisk) som har noe å anbefale ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå