Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Merkelig advarsel icon som pluttselig dukker opp i vista


Anbefalte innlegg

Har et merkelig problem jeg ikke har vært borti før. Et gult, trekantet varsel ikon dukker opp en gang i blant når jeg jobber på PC-en. Har tatt bilde av det for å vise. Etter at det dukker opp hender det at det blir borte igjen, eller så blinker skjermen et par ganger og så PC-en seg av. Noen ganger blinker skjermen en gang, så blir alt normalt igjen. Veldig merkelig ting. Går ikke an å høyere klikke på ikonet eller noe.

 

ps. Ønsk meg lykke til med eksamen :p

 

post-105943-1213550615_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører du flere skjermer og?

 

Symptomene med at skjermen blinker og at pc-en skrur seg av høres veldig likt ut som min PC. Har funnet ut at det er pga ATI-drivere i kombinasjon med Vista(x64) og flere skjermer.

 

Har per i dag ikke funnet noe løsning på det, men jeg skal gå til innkjøp av nytt hovedkort snart, og da skal jeg undersøke om problemet fremdeles oppstår hvis skjermene er tilkoblet i forskjellig skjermkort.

 

På andre forum jeg har vært innom har folk sagt at problemet blir borte hvis de kjører med kun èn minnebrikke.. Noe som er uaktuelt for min del ihvertfall.

 

Selve ikonet betyr bare at noe er galt, f.eks at en driver sluttet å svare..("ATIMDAK.exe stoppet responding.." etc) Men det får du jo ikke vite fordi du ikke får trykka på den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...