Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sentrallåsproblem med volkswagen golf


Anbefalte innlegg

Hei

 

Noe veldig merkelig skjedde plutselig med sentrallåssystemet på min golf iv. Når jeg skal låse fra førersiden, blir kunne den døren låst mens alle andre fortsatt forblir åpne. Derimot om jeg låser fra passasjersiden låser alle dørene seg. Opplåsningen virker fint fra begge sider;)

Dette gjør at jeg må trykke på låseknappen på panelet ved førersiden før jeg lukker døren og låser den siste døren med nøkkelen.

Kan det bare være en sikring eller et rele som er gåent?

 

Mvh Torstein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok mest sansynligvis bryteren i dørlåsen på førerdøren din

Det sitter nemmelig en liten kontaktbryter på låsen som gir signal til sentrallåsen om du låser bilen din opp eller igjen, denne bryteren er da mest sansynlig irret, rustet, har dårlig kontakt eller ødelagt

Det pleier som regel oftest å holde med å ta ut låsen og gjøre den ren og smøre den opp på nytt, så regner med ordner seg for deg desom du bar får fikset den du har

 

Mvh support81

Lenke til kommentar
Det er nok mest sansynligvis bryteren i dørlåsen på førerdøren din

Det sitter nemmelig en liten kontaktbryter på låsen som gir signal til sentrallåsen om du låser bilen din opp eller igjen, denne bryteren er da mest sansynlig irret, rustet, har dårlig kontakt eller ødelagt

Det pleier som regel oftest å holde med å ta ut låsen og gjøre den ren og smøre den opp på nytt, så regner med ordner seg for deg desom du bar får fikset den du har

 

Mvh support81

 

Har du noen som helst anelse hvor denne sitter? Har hatt av dørene endel ganger så er rimelig godt kjent inni der, Men ligger den foran eller bak dekselet hvor vinduet ligger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...