gabritel Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hei! Jeg har nylig gått til anskaffelse av ny PC. Vista 64 Dette er oppsettet https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=231719 + skjermkort Asus GF 9800gx2 Det som skjer er at jeg installerer alt fint og uten problemer, MEN når jeg skal instalere Company of Heroes, låser alt seg med en gjentagende lyd. det samme skjer når jeg installerer steam (om jeg har lyd på i bakgrunnen) Har reinstalert (på ren disk) 3 ganger nå, og er gaaaanske lei! Hver gang jeg prøver å spille spill på maskinen låser den seg enten med engang, eller etterhvert.... Kort sagt, dette handler om at pcn låser seg i tid å utide, men det viser seg at det holder seg til "spill-siden" har sett film, surfet på nett, prøvd 3dmark06 advance, fikk 14300+ poeng å alt.. men SPILL!? da låser den seg..... Dette gjelder alle STEAM spill (jeg har prøvd ett parr, har mange!) Og company og heroes som fulgte med både skjermkortet å hovedkortet (prøvde begge disker med samme problem) HJELP! Endret 14. juni 2008 av gabritel
ente17 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 har lignende problem i min tråd, ny pc med samme kort, dog xfx. Kan fryse seg på tilfeldige tidspunkt, i kombinasjon med steam eller conan.
gabritel Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Viser seg til at den bare låser seg tilfeldig, ikke bare i spill... Aero er deaktivert...... .............. hjelp.....
gabritel Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 oj... FAEN!! sorry språket.. DA trenger jeg ikke noe hjelp i det heletatt..... Blir visst ny pc IGJEN!:....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå