eirikfli Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 hei, nokon her som spiller har spilt settlers VI? eg har nettopp begynt å spille har berre kommet til brett nr 2, men det som er så rart er at eg ikkje får kjøpe noko hos dei andre byene, i begynnelsen fekk eg kjøpt ull hos naboen (ein gang) så etter det så skjer det ingen ting når eg trykker på iconet for å kjøpe? nokon andre som har vert bort i samme problemet, tingen er at eg står fast no fordi eg brukte tydlig vis opp ulla på meg sjølv så eg får ikkje sendt klede til han eine som spørr, og så er det kommet eit skip der eg har fått beskjed om å kjøpe salt men ingen av plassene skjer noko når eg prøver å kjøpe. hadde vert veldig kjekt om nokon hadde vert bort i det samme og har eit løsning :-)
Monztro Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Slet med dette selv. Du må ha Helten din i byen du vil handle med- kun da kan du handle med dine naboer
eirikfli Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 nai akkurat det har eg funne ut, problemet er at ingen ting skjer når eg får knappene på bygningen. men det er vist ein bug i V1.6 men det løser man med å patche ned til V1.5 fila finnes på ubisoft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå